Termékek

Áttekintés

A Calendar Control összetett szoftver, azonban használata egyszerű és logikus, ezáltal a vállalat bármely munkatársa könnyen és gyorsan kezelheti.

Segítségével az adott cég egy helyen tárolhat, formálhat és érhet el minden olyan információt, mely a munkafolyamatok hatékony működéséhez szükséges. A felhasználó egy olyan szoftver birtokába jut, mely egységesíti a munkahelyen futó projekteket és munkálatokat, jól áttekinthető rendszerben.


Órabér, Szabadnapok

A munkatársak létszámától függetlenül alkalmazható öttől akár ötven főig. A regisztrált felhasználók jelszó és felhasználónév segítségével léphetnek be a rendszerbe, mely lehetővé teszi a valós idejű jelenlétfigyelést. Nyomon követhető a szabadnapok száma, melyben egyértelműen látszik, kinek mennyi hivatalos szabadnap áll még a rendelkezésére. Statisztika készíthető arról, hogy a dolgozók mennyi időt fordítottak az egyes projektekre. Az órabér költségek megadásával kiszámítható az anyagi ráfordítások összege, ezáltal a dolgozók teljesítménye is mérhető. Egyes feladatokhoz külön költségtételek is rendelhetőek.


SMS-értesítő

A szoftver másik fontos komponense az SMS szolgáltatás, mellyel értesítés küldhető a bejegyzett eseményekről azok megkezdése előtt a felhasználóknak és minden olyan személynek, akinek telefonszámát a rendszer tartalmazza, vagy az esménybejegyzés során megadjuk.


Időbeosztás

A cégek életében nagy problémát okoz a megfelelő időbeosztás elkészítése, kézbentartása és nyomon követése. A Calendar Control egyik legfontosabb komponense az időbeosztás elkészítésére alkalmas táblázat, melyben felvezethetjük saját és mások külső-belső eseményeit (tárgyalás, találkozó, képzés, ebéd, e-mail, elemzés, számlázás, árajánlatadás), amiket a későbbiek folyamán is szerkeszthetünk. A táblázatos formátumnak köszönhetően megvalósul a pontos feladatmeghatározás személyekre és órákra lebontva.


Ügyfélkezelés

A Calendar Control alkalmas ügyfelek rendszerezésére és nyilvántartására is. Segítségével lehetséges az ügyfelek és a hozzájuk tartozó, számlázáshoz szükséges információk dokumentációja és rendszerezése.


Projektkezelés

A projektkezelő funkció segítségével a feladat meghatározása és kijelölése leegyszerűsödik. A felvett események kategorizálhatóak és prioritásuknak megfelelően rendezhetőek.

Rendszerezi a cégek idő- és feladatbeosztását, mely által elkerülhető a lényeges információk, feljegyzések elkeveredése, valamint a megbeszélések és találkozók feledésbe merülése.


Több Telephely

Az információ dinamikus és egyszerű elérése elengedhetetlen a gyors munkavégzéshez. E szolgáltatás bármely internethozzáféréssel rendelkező személyi számítógépről elérhető. Kereső funkciója lehetőséget biztosít arra, hogy a felhasználó szabad szavas kereséseket folytasson a rendszeren belüli tartalmak között.